AYLININANNESI2020 süt hormonları felan 4. ay da düzene girermiş yani ozamana doğru artık sadece emdiği zaman akarmış bizde 27 günlüğüz aynı durumu yaşıyorum sordum ebe ye 4-5 ay olana kdr böyle olur sonra da düzene girer dedi normal bi durum azaltma dedi bu sefer ilerde yetmez dedi şimdi ememiyorlar çabuk yoruluyoralr ya sonuçta 2 aylık bebek te küçük mideside o yüzden süt çok olur demişti ama emmesi güçlendikçe midesi genişledikçe o süt hormonları da düzene girer demişti yani 4-5 aylık olduğu zaman akmaz artk sadece emerken akar bence azaltmayın benimde üstüm başım batıyor kızım çekerken sinirleniyor tazyikli geliyor bazen ama yinede azalsın istemiyorum ileride de yetsin ona