aselinannesi06 minikailemmm geçen hafta mide bulantım vardı kusma falan dünde aynı yemek yeyince midem çok bulandı ondan şüphelendim. Sağolun Allah razı olsun
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aselinannesi06 İki iisimli olur, hayırlı olsun azra da cok güzel canlarım benim ☺️💜
aselinannesi06 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi çok sağol canım istediğin zaman inşallah seninde tekrar kızın olur 🙈😘
aselinannesi06 Dilanacr aynen biraz öyle oldu 🤭 öyleymiş evet öğrenmiş oldum aslında 3 aylık iğneler çok iyi korunma da evlendiğim sene yaptırmıştım ama bu sefer adet falan olmadığım için yaptıramadım 🤭
aselinannesi06 fistikcisahap Ankara demi ilk doğumumu da orda yaptım zaten çok memnun kaldım teşekkürler 🤭
aselinannesi06 Metinazat bence bi an önce test alıp yapmalısın ben prezervatifle korunuyordum ona rağmen kalmışım 🙈 ultrason da görünce baya koca bebek sürpriz oldu bize de 😂
Metinazat aselinannesi06 valla sizin paylasiminizi görünce bende korktum. Bugün test alip yapicam insallah. Sizin bebeginiz de hayırlı olsun bu arada😊
cavrosay6 aselinannesi06 Maşallah canm 3 ayda hiç belirti falan yaşamadinmi.cinsiyetin söyledimi doktor🙂
aselinannesi06 cavrosay6 yaşamadım emzirdiğim için adet olmuyorum sanıyordum bulantı kusma hiç birşey yoktu geçen hafta oldu bi onda da güneş çarptı diye düşündüm 😂
aselinannesi06 cavrosay6 baya baktı ama göstermedi minik doktor büyük olasılık kız düşünüyorum ben dedi ikili test için gitcem tekrar o zaman bakcak 🙈
Alparslan-mom aselinannesi06 nasıl ya korktum bende şimdi. Hep prezervatif kullndiniz mi arada kullanmadiginiz oldu mu? Benim oglum oyle oldu. 2 3 kere kullanamadik hamile kaldim. Simdi yine prezervatifle korunuyoruz. Korktum ama şimdi ya.
Aysun16 Alparslan-mom yaa biraz utanarak soruyorum ama acaba prezervatif kullandiginiz icin esiniz geri cekilmiyor mu cunku aslinda prezervatif önlem amacli olsa bile geri cekilmeli diye biliyorum🤭