aselinannesi06 Ay iki kız baldan tatlı tadına doyulmaaaz 💜 Benim de bir kızım var, ikinciyide ne yalan söyleyeyim kız istiyorum olduğu zaman. Benden erkek annesi olmaz gibi geliyor zaten. 🙈 çok sevindim. Kendim hamileymişim gibi sevindim gerçekten 🤗 İlkinin adı ne? İsim var mı aklında? 🙈