Cigdemm988 melisaninannesi ben evin butun halilarini kaldirmisim hava sicak zaten yerler ciplak daha rahat geziyor hem .
Hemanjiomluminik bir_pasa_annesi çok erken. Bel kemiği eğriliği olabiliyor çocuk için sıkıntılı bir şey isterseniz araştırın ama siz bilirsiniz tabiki annesi sizsiniz
bir_pasa_annesi Ikrazumra19 ben ara ara koyuyorum cnm oda 5 10 dakkayı gecmiyor su anlık bir sıkıntı görmedim
Hemanjiomluminik bir_pasa_annesi inan bende doktordan duyduğum ve araştırdıklarımı söylüyorum canım tecrübem yok.
Tupbebekannesi Fyza 7 ayligiz suan yaklasik 1 aydir koyuyorum ama cok kisa sureli ben wc ye giderken yada kisa sureli islerimi yaparken karsimda tutuyorum
Berrinsoyagazi14 Fyza 7 ay 4 günlüktü aldım sevmedi anlamadı daha doğrusu şimdi 7 buçuk aylık oldu bayılıyor bend çok rahat ediyorum almam diyordum ama emeklerken birkaç defa başını vurdu şimdi iyiki almışım diyorum