AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Rmysamiranakyuz Ben ehliyet almadım henüz ilerleyen zamanda alıcam. Öğreneyim bir 😂 Biz otomatik araba alıcaz, beni için otomatik ehliyet yeterli olacak. Tercih sizin 🤗
anakraliceee @Rmysamiranakyuz manüel al canım ikisinide sürersin otomotik alırsan sadece onu sürebiliyorsun.otomatik araba zaten başlı başına kolay manüel i de öğren hepsini sürersin 🌸
DenizDamla Rmysamiranakyuz Manuel.👌🏻Otomatik ile manuel kullanamazsın ama manuel ile ikisinide kullanabilirsin.Mesela ben otomatik kullanamıyorum manuele alışmışım elim vitese gidiyor.😂
Mom061 Rmysamiranakyuz Manuel almak daha mantıklı. Ben manuel aldım ehliyetimi ama otomatik araba kullanıyorum. Manuelide korkmadan kullanabilirim. 😊
Egemoms Rmysamiranakyuz ben manıel aldım ehliyetimi canım daha avantajlı ve bildiğim kadarıyla otomatik ehliyeti olanlar sadece otomatik vites araba sürebiliyor manuel olan ikisinide sürebiliyor diye biliyorum
Birmartannesi Rmysamiranakyuz Ikrazumra19 ne saçma bi hale gelmiş otomatik için ayrı ehliyet mi olur ya,manüel öğrenilir,otomatikte ne var kullanmaya akülü araba gibi,, sistem çok değişmiş,,2012 de aldım ehliyetimi böyle bi ayrım yoktu