Bende manuel aldım 9 sene önce zaten seçenek varmıydı bilmiyorum da 😁 korkacak bişey yok araba kullanmaya cesaretin varsa onu da öğreniyorsun zaten. Araba alırken otomatik alalım dedim ,eşim istemedi. Araba bozulsa falan napican dedi. Iyi ki onu dinlemişim. Arabamda sorun oldugunda, esimin arabasını aldım hep çocukları okula götürürken. Otomatik alsaydık tabana kuvvet olacakti🤣