Nazkoc93 5 buçuk ay oldu benimde yanı dediğiniz gibi ama geçeceğini sanmıyorum benim vücudumda malesef yara izleri geçmiyor kalıyor bide yanlış anlamazsanız nasıl alıyorsunuz ordaki tüyü ben korkuyorum kabarık olduğu için kesicem diye yırtılır diye korkuyorum 😊🌿