14 aydır prima kullanıyorum bende ilk 3 ay prima premium cate kulandık sonra prima aktife gectik bir kez bile sızdırma yapmadı, bir kez annem almış sleppy 3gun kadar denedim büyük tuvaleti de cisi de sızdırdı her seferinde 🤷🏽♀️ sanırım değişkenlik gösteriyor bezler bilemedim