kızlar bebegim şuan 12 günlük, ilk 1 hafta prima kullandik. her altini değiştirdiğimizde kiyafetinide degisioduk. yani gunde 2.3 kere sırtına kadar cişi cıkmış oluyordu. hiç memnun kalmadik. bimden normal jenny willy marka bebek bezi aldik. resmen o sızdırmıyor. 2.3 gundur kullaniyoruz sorun yaşamadık. Bidaha prima almayı düşünmüyorum açıkçası 👎🏼