Beren2323 karşısına geçip abartarak çiğneme hareketleri yapın. Benim de ilk bebeğim tecrübesizim. Ama ezerek vermeye çalıştım. Bi ara çok kustu öğürdü öksürdü. Korkum tavan yaptı ama sonra sonra alıştı. Ama ben de eline bir şey verip yediremiyorum durmadan ısırıyor ağzını dolduruyor çünkü. Doktorumuz azı dişleri çıkınca daha iyi yemeye başlar dedi