Oğlum şu an 19 ay 16 günlük, 8-9 aylık olana kadar çoğunlukla korkumdan ya püre verirdim ya da blenderdan geçirirdim. Aylık doktor kontrolüne götürdüğümde doktoru bana çok kızmıştı, “Yemek borusunu katı gıdaya alıştırmadığın için oradaki kaslar gelişmez ve en ufak katı bi şey yedirmeye çalıştığında öğürüp kusar” demişti. Acilen katı gıdaya başlatmamı söylemişti, “hala 5 yaşında blender çocuğu dediğimiz hastalarım var benim” demişti. O gün akşam yemeğinde eline katı bir şeyler verdim, hakikaten öğürüp kusmuştu, çok korkmuştum, annemin desteği ve ısrarıyla ertesi gün bunu sürdürdüm ve 1-2 günde öğürme olayını tamamen kesti. Şu an her şeyi yiyebiliyor, hatta ben önüne koyarım kendisi yer. Cesaretli ol ve yavaş yavaş katıya başla.