Cur_cun kac aylık bebeğiniz belki biraz daha zamana bırakırsanız o da kendi düzeninü kurar 😊 cnkü ben mesela 12-1 de uyudugu zamanlar hiç bgun 10 da uyusun dye diretmedm kacta sinyal verıyorsa o zaman uyuttm oyle oyle bu gnleri gördm cok şükür akşam oglum yatınca bende evimintoplayıp kahvemi içip yatıyorm 😊