Elifnaz34 nilosaydn ben de oğlum sayesin de sıfıra vurmayı düşünüyorum 😁 sürekli eli saçım da doğduğu günden beri huy edinmiş dökülmeyen saçım sayesin de dökülmeye başladı. Ama sıfıra vursanda dökülmeyi engellemez galiba bakım falan yaptıra bilirsin istersen
miracinnannesii nilosaydn ahahah o cılgınlıgı ben 2 ay önce yaptım pişman değilim hatta asırı iyi oldu 😂😂😂😂
Fatimem nilosaydn 6 ay 13 günlüğüz hala dökülüyo ve fazlasıyla 🤣 0ra vurmana gerek yok zaten çok geçmez öyle olir 😂
nura nilosaydn oğlum 1 buçuk yaşında. Kullanmadığım maske ve sampuan kalmadı. Kan tahlili de verdim. Durmuyor malasef. Emzirme döneminde dökülme devam ediyor sanirsam
Brna-34 nilosaydn kesinlikle bende öyleyim aşırı dökülüyor bende 3 ay 8 gun önce dogum yaptim benimde aklimdan gecmiyor degil zaten disari ciktigim yok 😂😂
nilosaydn Brna-34 bende ondan cesaret aldım nasıl olsa dısarı ckmıoz:) ama yuzde yuz ıse yararmı ıste
Esdoel nilosaydn ben 5 defa sıfıra vurdum hatta 3 ay önce 6 numaraya vurdum vur gitsin 1 sene de bağlanacak kadar uzuyor birde yağlarla desteklerden tamamdır 🤗
Liman nilosaydn hemde ne üşümek 😂😂😂😂😂sakın denemeyin benden size tavsiye hiç bir halta yaramıyor kapalıysanız bone başınızda durmuyor sokakda eşarbım kayıp duruyordu korku dolu anlar geçmişte kaldı banada ders oldu 😅🖐🏻🖐🏻
Esdoel nilosaydn hemde nasıl oluyor benim baya bı açılmam vardı onun resmen keldi çok şükür düzeldi yine açılma var tamamen kspsnmadi ama buna şükür
nilosaydn Birponcikannesi 9 ay da kesılme azalırsa dısımı sıkarm ama bazıları yazmıs bılmem kwc sene oldu hala dökülüyor 🤦🏻♀️
Alimalim Bebeğim 7 aylık ek gıdası saç oldu 😂 ne zaman baksam elinde saç ağzına ittiriyor.Gecen hafta yeter artık deyip belindeki saçlarımı kısa kestirdim ama yine dökülmeye devam ediyor😭