saçlarımı sıfıra vursam dıyorum …..😅
ya aşırı dökülüyor gerçekten bıktım. artık banyo yapmak istemıyorum heryer sac.. yemek yaparken sac bandı takıyorm basortu takıyorm hala dökülüyor bıde ısın gıcıgı hep de esıme denk gelıyo:)) sıfıra vursam ne kdar zamanda uzar ?? zaten bu gidişle de kel kalıcam 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 3 ay önce doğum yaptım.. ne zaman düzelicekk😭