Hanımlar kızım 8 gün önce 1 yaşına girdi.
Son bi kaç gündür huyu suyu değişti.
Istahli bebek gitti yemek seçen, her seyi yemeyen, yediğini püskürten bir bebek geldi.
Herşey yolundayken birden ağlama krizine giriyor.
Herşeye iiii iiiihhh itiraz..
5 aydır gece uykusu zaten yoktu şimdi gündüz uykuları da zorlaşmaya başladı. Uykuya direniyor. Yarım saat beşik sallar olduk.
Gece sabaha kadar memedeyiz. Saatte 1, yarim saatte 1 ağlayarak uyanıyor.
Sizlerin bebekleri de böyle mi..
Bu geçici bisey mi🙄