ismihazan bendede oldu aynısı travazol bepantol sudocrem hematen hepsini kullandım ve ne iyi geldi biliyomusunuz arko krem tüplü olanlarından gerçekten sadece 4 güne hiçbirşeyi kalmadı 4 aydır hic pişik olmadı pamukta koydum bezlerken geçti öyle bir sorunumuz kalmadı bi deneyin derim