Doktorumuz pişik için travazol verdi ve ben dünden beri kullanıyorum az önce farkettim ki günde sadece iki defa sürmem gerekiyormuş akılsız kafam ben sabahtan beri belki 5-6 oldu her bez açmama travazol sürüyorum ve bebeğimin poposu felaket birşey oldu ağlamaktan çıldırıyor çocuğum. Reçeteye bakmamışım bile 😭Tecrübeli anneler ne yapabilirim. Yardım edin nolur gözünde yaş kalmadı çocuğumun. Özellerin acillerinin hiçbirinde çocuk doktoru yok oturdum kaldım kafayı yicem