Zeynepm06 korkma rahat ol ama şunu söylemek isterim gebeliğinde tiroidlere dikkat et benim iki gebeliğimde de lekelenmeler başlamıştı kızımda hatta doğana kadar kanama çektim düşük riski tiroidler de çok yükselirse düşüğe neden olabiliyor bir anda yükseldi benim de hatta doktorum belki ilk kaybında sebebi tiroidlerinde olabilirdi demişti