Endişe etmeyin, ben hamileliğimi 3.haftada öğrendim ve 3.haftadan doğumuma kadar hep düşük riskim ve şiddetli kanamam vardı, ara ara değil sürekli bir kanamaydı. doğuma kadar sürekli hap ve iğne kullandım, doktorum sadece tuvalete kalkabilirsin dediği halde her işimi yaptım çünkü eşim görevi gereği yanımda değildi ve yardımcı olacak kimse de yoktu.
Bunlara rağmen şu an oğlum sağlıklı ve 2 yaşında, doğmasına ihtimal bile verilmemişti halbuki.
Siz içinizi ferah tutun, doğacağı varsa ne yapıp ne ediyor doğuyor bu deli çocuklar :)
geçmiş olsun, umarım sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız.