@Serzeyy canım sertlik yoksa o zaman yara olabilir ya, bi doktora mı gitsen, yara da çok kötüdür rahatsız eder yavrucuğu, ben diş olduğunu hemen dokunuyorum ve sert elime geliyor hemen tamam diyorum diş ama sen sertlik yok diyorsun, canım benim çok da küçük daha