GGmerve belinin agrisini ne kadar cok kafaya takarsan o kadar cok agrir benim agrilar 1 ayda gecti ufak tefek agrilarim var kafaya takmiyorum bele yapilan igneden kaynaklariyo agrilar ismini unuttum suan hem calisiyorum hem ogluma bakiyorum 5 ay oldu bide ev isleri var tabi 😉 agrilarin cok ise yuz ustu uzaniyosun kollardan kendini kaldiriyosun gogsun felan yukarda kalcadan itibaren yerde bana cok iyi geliyo hem oyle hemde tam tersi antalabildimmi hareketi bilmiyorum insallah anlatabilmisimdir