GGmerve ben sordum dr 6aya kadar normal deyip gönderdi. Bebeğim 5aylik hala var. Hele duş aldığım gün daha kötü. En son belimi bağlamaya başladım ve ağrılarım geçti. Yazın sıcağında evde yün çorapla geziyorum belki inanmazsınız. Corapsiz gezince sezeryan yerim resmen zonkluyor. Elimin 5 yıl olmuş o bile diyor hala var bu ağrılardan diye