Nisan_35 öyle mi bende ısrar ediyorum uykuya geçişte çok zorlanıyorum emzik olunca kolay uyuyorlar . Acı biber sür ver 😅 azıcık istemez sonra . Meme reddi zor ya bebeğim mama da yemiyor iğreniyor çok garip ama . Biberonda sevmedi . Süt artsın diye yalvariyom Allah’a yoksa aç kalıyor