Muhammedyusuf yazik günah o kadar paraya ne gerek var 300 lirayi 5 lira 5 lira eline verin onu emsin daha iyi 15 tane emzik nee 😂 kızım 6 aylıkken emzik tutmaya başladı hep ucuz emzikleri denedim o kadar pahalı şeylere gerek yok en son wee akide almıştım bundan baska almicam sürekli bunu teklif etcem demiştim biberonla mama içiyordu mamadan hemen sonra denedim uyku sersemiyken uyurken denedim uykusunda mama içtikten sonra denedim baya uğraştım ve tuttu tutuş o tutuş 2.5 yaşında hala wee akide emiyo 😅 6.5 liraya çözdük işi 😂