aybukemom
Cansuicer
Mom8
Smrenes tek seferde cevap vermek istedim mazur görün. Bebeğim 7 günlükken göbeği düştü 8. günden itibaren her gün yıkadık taki 22. güne kadar. O gün sabahtan zıbınına kabuk yapışmış ve hafif kan vardı bulaşmış şekilde yoğun değildi göbeğinde de hafif kan lekesi vardı hemen doğum yaptığım hastaneyi arayıp doktorla konuştum ilk zamanlar göbeğinde hafif kanamaların normal olduğunu söyledi, biz de ıslanırsa iyileşmesi gecikir diye yıkamayı kestik, kabuk atma 1 hafta kadar sürdü tam bitti sevindik 2 gün daha bekleyelim sonra yıkayalım dedik sonrasında sarı sıvı gelmeye başladı hafif hafif o da kabuk olup atıyor. Perşembe günü 1 aylık kontrolümüzde doktora hepsini anlattık yıkamamakla iyi yapmışsınız dedi göbeğini kontrol etti sarı sıvı için bir şey demedi. Hala da geçmedi, pazartesi günü özellikle bunun için tekrar gideceğim doktora. Cevap yazdığınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim