Güzel anneler kızım 32 günlük. Göbeğinden dolayı kızımı bir süredir yıkamıyoruz her gün sıcak su hazırlayıp önce sabunlu sonra duru suyla siliyor kayınvalidem. Fakat hem biraz üstten yaptığını düşündüğüm için, hem de her konuda birisine bağımlı olmayı hiç sevmediğim için ben silmeye başlamak istiyordum. Bugün kayınvalidem uyanıksa geleyim silmeye dedi yeni uyuttum haber veririm dedim, kızım uyanınca da önce emzirdim sonra hadi dedim anne olarak artık bu sorumluluğu da alayım ve kızımı ben sildim💙 Ancak kayınvalidem 3 dk da siliyorsa ben 5 dk da silmişimdir bir de ilk sefer olmasının hafif telaşı vardı bitirmeye yakınken kızımın ellerinin üşüdüğünü farkettim, ama keyfi gayet yerindeydi dikkatle heyecanla beni izliyordu😂 kurulayıp hızlıca giydirdim, üstüne uzun kollu giydirdim hatta güzelce ısınsın diye. Siz bebeklerinizi yıkadığınızda böyle son anlarda elleri ayakları üşüyor mu? Hasta etmem inşallah diye biraz huzursuz oldum