Mom93 PonciKom haklısın ama ben sürekli yapmadım bir iki kez yapiyodum günde artık yapmam bir haftadır yapıyodum zarar vermemiştir inşallah ya
Sedaaa1 Mom93 benim bebeğimde yarın 4 aylık oluyor kontrole götürdüm 2 gün önce doktor kendisinin kalkma çabasını görünce hafif destekli oturtmaya başla çok kısa kısa dedi o bebeğin gelişimine göre değişiyormuş benimki 40nın içinde dönmeye başladı biraz hareketli bir bebek
Mom93 Sedaaa1 benimkide hareketli ama dönme yok bu yüzden kafama çok taktım da döner heralde ya bekliyorum bakalım
Hulyamelek Bizim ki dönüyor tam tur değil ama dönüp sürünüyor yerde 4 aylik ellerinden tutunca ayağa kalkıyor ve kendi oturmak istiyor bende kısa kısa oturtuyorum kucağımda biraz erken gidiyor ama her bebek farklı işte 🥰
Alinaninannesi Mom93 ben bebeğe bırakıyorum bu durumları aslında hazır olup olmadığını o kendi belli ediyor. Zaten rahatsız olduğu an ağlar uzun süre oturtmamak lazım elbette
Arifasaf3807 Mom93 benim oğlum da 4 aylık ben oturtuyorum doktoruma sordum her bebegin gelişimi farklıdır dedi çok durmasın ama yine de durabilir dedi