Mom93 daha 4 aylik oturmasi zararli bence. Daha erken yani. Her bebegin gelişimi farklidir. Benim oglum da 3 aylikken felan ellerini tutunca kendini yukari kaldiriyordu. 3,5 aylikken dönmeye başladi. 5,5 aylikken ben destekli oturtmaya başladim, 6,5 aylikken desteksiz oturuyordu. Hic emeklemedi, 11,5 aylikken yürüdu. Şuan 16 aylik 🌸 şimdi kızım 2,5 aylik. 2 aylikken dönmeye başladi. 🤷♀️ ellerini tutunca şuan sadece omuzlarini hafif kaldirabiliyor. Yani her bebek farkli canım. Yani dönmek, oturmak ,yürümek her bebegin gelişimine bağli bi durum.