Asyoskom- yüzündeki kızarıklık egzama canım. Kakasında da kan gördüyseniz mutlaka süt alerjisi var. Doğumdan itibaren vardır büyük ihtimalle alerjisi ama artık vücudu tolore edememiştir ya da ancak belirti göstermeye başlamıştır. Alerji testler 2, 3 yaş altı bebeklerde güvenilir değil bu yüzden çoğu doktor tavsiye etmiyor. Negatif çıksa bile diyetle şikayetleri geçiyorsa alerjisi var demektir dedi bana doktor. Oğluma ilk kez 9 aylıkken kandan alerji bakıldı. Düşük negatif çıktı öncesinde değeri kaç çıkardı bilemiyorum
ekgıdaya geçtiğinde eğer süt alerjikse yoğurt, peynir tadımı yapmayacaksınız. Benim oğlum hala tadını bilmiyor yaklaşık 11 aylık.
hepimiz 2 yaşına kadar geçmesini umuyoruz.