Yeliiz Bizde de önce bir kaç harfle başlamıştı sonra diğer harfler eklendi hatta yüz mimikleri eklendi o zaman çok fena olmuştum ben de 🥺 artık geri dönemez diye düşünmüştüm o noktadan sonra. Yine de çaktırmamaya çalıştık. Bir süre sonra kelimelerden önce derin nefes almaya başladı hala söyleyemiyorsa heceleyerek söyledi. Sonra zamanla azaldı. Dönem dönem arttığı oldu bazen tam kesildiği oldu. Hala şimdi bazen olur bir anlık. Üzerinden 1 yıldan fazla geçti. 8 ay kadar sürdü sanırım yavaşça azaldı ve anlaşılmamaya başladı bu 8 ay süresince. Strese sokmayın, stres yaşayacağı doktor kreş gibi ortamları erteleyin. O konuşurken sözünü kesmeyin sözünü tamamlamayın. Göz teması kurun. Kaygınızı belli etmeyin hissediyorlar. Normalde o konuşurken nasıl bakıyorsanız öyle bakmaya çalışın. Zor biliyorum insan dinlerken fena oluyor. Benim içim öfke dolardı çaktırmamak çok zor 🥺 kızlar daha kolay atlatıyormuş endişe etmeyin şimdi tam artma döneminde 5-6 ay sonra azalmaya başlayacak. Oğlum kendi kendine nefes almayı hecelemeyi öğrenmişti ben yönlendirmedim. Siz de hiç bir yönlendirme yapmayın. Görmezden gelin 🙏🏻 Umarım bir an önce geçer 🙏🏻