Arkadaşlar merhaba, 23 aylık oğlumun dil gelişimi doğduğundan beri önden gitti. İlk anlamlı kelimelerini 7 aylıkken çıkarttı. Lamba, baba, dede, gel, git gibi bilinçli şekilde doğru yerlerde kullandı. 20 aylık olduğundan beri cümle kuruyor. Önce 2 kelimeli cümlelerle başladı. Şimdi 23 aylık baya bildiğiniz sohbet ediyoruz. Her şeyi anlatıyor kelime dağarcığı çok geniş her şeyi konuşuyor. 3 gündür ben ve bu diye başladığı cümlelerde bu kelimeleri tekrar ettiğini fark ettim. Ben ben ben ben diyor cümleye başlarken ya da bu bu bu. Çok yeni bir olay ve nasıl oldu neden oldu anlamadım. Çok üzüldüm çünkü artık konuşma işini çözmüştü. Çocuğunda böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ?