Sarelim Seymahamza aile sosyal il müdürlüğüne basvuru yapıyorsunuz. Onlar ptt ye yatırıyor. Sız ordan alıyosunuz
mrymgkce Sarelim sosyal hizmetler var biz oraya ve sgk ya başvurduk bebeğim 18 günlük hemen yattı süt parası 300 tl 40 gün den sonra yatıyormuş daha o yatmadı canım
leylaa Sarelim ben de okula dilekçe verdim ama daha sonra haber gelmedi. Pttye gidip kendim mi sormalıyım
esrarisoy Öğretmenler sadece 300 tl alıyor. Emekli sandığına diğer bahsedilen paralar verilmiyor. Ama çoçuğunuzu üzerinize işlettiyseniz doğduğunda maaşınıza bir miktar katkısı oluyor. Babası işlettiyse üzerine onun maaşına yansiyor. İkinizde devlet memuruysanız otomatik babaya ekleniyor o para. Ama bu maaşa yansıyan çocuk yardımı. Doğum ya da süt parasıyla ilgili bir şey değil