Sarelim Süt parası 300 lira ptt den aldım. Ancak ayrıyeten 180 lira okulun vermesi gereken para varmıs bunu alan oldu mu
Elms_elf @Sarelim 300₺ yi aldım fakat ücretsiz izinde olduğum için diğerini almadım. Çalışan öğretmenler mi alıyor o parayı?
Mucizemtaham Süt parası artı çocuk parası var ama nerden nasıl alınıyo bir bilgim yok ..okulun vermediği kesin yalnız başka merciilerdendir
mrymgkce Sarelim sosyal hizmetler var biz oraya ve sgk ya başvurduk bebeğim 18 günlük hemen yattı süt parası 300 tl 40 gün den sonra yatıyormuş daha o yatmadı canım
Pinarrr37 Her ay çocuk yardımı olarak maasa da bir ücret yattığı için ayrıca para vermiyorlar diye biliyorum
Handearsy bynduru Hastane yaptı onun işlemini canım emzirme yardımı olarak 149₺ yattı bi de aile sosyale başvuru yaptık 300₺ de oradan
Dodonay Sarelim kadrolu musunuz. Ben konuştum. Size verilecek bi para yok dendi. Süt parasını nasıl aldınız?