Birgul Neslihanysldl renkli lenslerin caplari daha genis o nedenle gozunun icinde oynayip duruyor hic memnun kalmadim ben.cizdirdim kurtuldum lazerle.imkanin varsa mutlaka yaptir 4.75 e 4.50ydi gozum 4sene once cizdirdim hala 0.25
Bendeanneoldum Neslihanysldl renkli olanın markası elegance en ince olan marka diğer şeffaf olanda air optiks aqua daha önce renklinin farklı bi markasını daha kullandım ondada tam netlik yoktu ztn optikçilerde söylüyor şeffaf lensteki gibi net göremeyebilirsiniz diye