Benimde ilk aylarda kaynanam sürekli sütün az bu çocuk aç diye diye psikolojimi bozmak üzereydi. Doktoruma danıştım çocuğuma baktı bu çocuk aç kalmamış hiç dedi. Bol bol yeşillik tüket ve 3 litre su iç , çok rahat ikiz bebek emzirir doyurursun bu şekilde dedi. Bende 2. Aydan itibaren her gün kahvaltıda dereotu yeşil soğan lahana bunların ağırlıklı olduğu yeşillikle peynirli cevizli salata yapar yerim . 3 litre suyumu eksiltmem ve göğüslerim saatte bir sağarım 125cc biberonu hep tam doldurur çok şükür. Ve ne zaman kurusığan bulgur pilavı yesem göğüslerim sütten taş gibi olur . Deneyin derim. Kuruyemiş hurma ceviz tahin pekmez gibi ürünlerle sütümün kalitesini artırırım. 4 buçuk aylık bebeğim anne sütü ile kilosu 8.300
doğdugunda ise 3.100 gramdı