Melahat68 merhabalar bebeğiniz iyilesti mi? Benm bebegim 7 aylik dunden beri dusmeyen ateşi var surekli kpntrol ediyorum düşürüyorum en son 39 oldu yine düşürdüm simdi uyuyo. Biraz burun akıntısı var. Dişten diyorlar atesine ama ben sanmiyorum . Yine aynisi olursa hastaneye gidecem. Sizin baska belirtileriniz var miydi bebeginizde. Covid olabilir mi ben ve bebegin heo evdeyiz ala esim çalışıyor. Esim de riskli grupta. Benm hafif bogaz agrim var soguk su ictim. Esimde hoc bisey yok. Allah korusun bisi olsa once biz biliridk ama anlmiyorum bu konuları