Arkadaşlar 6 aylık bebeğim var çarşamba günü yüksek ateşle 39 derece hastaneye gittik corona testi yapıldı bebeğim pozitif çıktı bizde hiçbir semptom olmadığı için test yapılmadı evde izole ediyoruz kendimizi yardımcı olun Allah rızası için bebeğim için korkuyorum sadece calpol kullanıyoruz bizim durumumuzda olan var mı