Merve08 canım bende 4.5 ay çektim neredeyse hastaneden gelmezdik krize girerdi. Sana tavsiyem öncelikle sakinliğini koru. Ve bebeğini alt açma bezinin üstüne yatır karnini aç zeytinyağı ile güzel bir masaj yap yarım daire tam daire çizer gibi. Hafif bastır zaten o rahatlıcaktir sen yaptık elini koyunca bile susar. İyice yap havalar zaten sıcak üşüme durumu da olmaz. Sonra ılık bir duş. Kucağında dik tuttuğunda gazını çıkarttığına şahit olacaksın. İnşallah bir an önce huzurlu günlere kavuşursun 🌼