Merve08 Muhammedd23 gaz ve koliği dibine kadar yaşıyorum ve hiç geçmeyecek gibi geliyor. Geçse bile sonra diş başlayacak sünnet olacak atak serüvenleri yaş sendromu çok korkuyorum hep böyle ağlayacak uyumayacak diye
nazo58 Merve08 damla olarakne kullandin canim…ya da rezene anason kimyon… benim de kalmadi denemediğim
Merve08 nazo58 sab simplex, biogaia, nurse harveys damla ve şurup, metsil, zinco şu anda agulina şurup. Kimyon anason rezene papatya. Kiraz çekirdeği patiği ve kemeri 🤦🏻♀️ gaz masajları hareketleri 😓😓
Muhammedd23 Merve08 canım şuan senin durumuna ankisite denir. Olmamış şeyleri niye dert ediyorsun..benim büyük oglanda ilk iki gün sıfır uyku sonra.daha neler neler yaşadım ilk üç ay. Ama bir kere bile diş çıkarma sorun olmadı. Sünneti hiç sıkıntı olmadı..ilk ciste ağlar derler ağlamadi hiç uyumadigi kadar uyudu o gün. Şuan yaptigin coknyankis ve psikolojik hasta olursun. Sen bugünü hallet yarına Hak Kerimdir. Sabret hep böyle olmaları mümkün değil.
Eslemmomy Merve08 bana doktor sab simplex nurse Harvey’s ve bio gaia ucunu kombine kullan dedi üstüne birde metsil surubunu verdi sanki biraz rahatlatıyor bizi
nazo58 Merve08 anason ve rezeneyi nasil ve ne kadar kullandin kuzum onlar rahatlatir aslinda bi nebzede olsa… bi sureden sonra bagisiklikda yapıyor.. miktari az mi kullandin acaba
Merve08 Muhammedd23 çok haklısınız ama gerçekten lohusalığım falan çok ağır geçti hem ailevi sıkıntılar yaşadım hem bebeğim böyle olunca hep böyle kalacakmış gibi geliyor 3 aya gazdan rahatlar dediler hiç bir rahatlama yok nu durum böyle devam edecek bitse bile diş falan da çok sıkıntılı olacak gibi hissediyorum özellikle burda okudukça 😓 4 ay atağı falan. O yüzden biraz burada sizlerle sohbet etmek rahatlatıyor beni
Fdk_42 Merve08 canım daha ben denemedim ama Kehribar kolyenin gaza huysuzluğa reflüye ve bir daha çok seye iyi geldiğini bebeğin sakinleştirdigini duydum bı deniyebilirsin 💁
Merve08 Fdk_42 evet bense duydum ama eşim çok saçma buldu 2 3 bayanla konuştum ınstagram üzerinden 120 tk gibi bir fiyatı vardı eşim gerçek değildir o falan diye aldırmadı
Yerfistigininannesi Merve08 eski zamanlarda Osmanlı döneminde tedavi amaçlı kullanılıyormuş arkadaşım tavsiye etmişti denedim bı zararı yok deneyin derim belki işe yarar
TugceDoruk Bende kehribar bilekliği var kiraz çekirdeğinin kemeri var masaj var saç kurutma makinası sürekli açık SAb Nurse Harvey’s biogia var kendim anasonlu rezeneli çay içiyorum onun dışında peynir yoğurt süt ayran bakliyat bulgur mercimek nohut fasulye çikolata çay kahve tüketmiyorum yine de çok gazı var 44 günlük oğlum sabretmekten başka çare yok gibi Allah yar ve yardımcımız olsun
Merve08 TugceDoruk âmin canım inan bende doğru düzgün hiç birşey yemiyorum ve dediğin herşeyi bende denedim
Defnemm22 Merve08 geçicek merek etme evet hep bir zorluk oluyor ama inan bana hiç bişey bu kolik kadar zor değil kızım 15 aylık o günleri atlattık çok şükür kolik bitince çok rahatlıcaksın inan bana
Merve08 Defnemm22 inşallah işte bunları duymak iyi geliyor en zoru komiktir umarım diyorum. Diş falan da korkutuyor beni burda bazı anneler yazıyor da birde 4.Ay atağı falan
Bulutipek Merve08 bnm oglumda kolikdi valla suan 3 yasinda hayla aglamalari bitmedi hic bi zmn sakin olmadi .. dedigin gbi gaz icin dis icin hasta olup aglardi her zmn aglardi sebepsiz hayla oyle kendini bilene kdrsa devam edicek heralde
Melikeaknnn Merve08 canim damla fln kullanmiyomusin kimyon cayi sab simplex cok iyi geliyor koliklige bide anason cayi bebegini sakinlestryo uc dort cay kasigi iui geliyoe siz aglayp moralijizi bozmayin siz aglarsaniz o dha cok aglar
Merve08 Melikeaknnn denedim canım hepsini denedim kullanmadığım danla da kalmadı. Kendime hakim olamıyorum ki uykusuzluk bi yandan
Duygusm Merve08 İnsan hiç bitmeyecek gibi hissediyor ama geçiyor 🌸 zor bir durum kolik ama şükür ki sağlık problemi değil. Böyle böyle büyüyecekler…
Muhammedd23 Merve08 bak benim hiç o ataklar uymuyor. Ayrıca ilk aylar çok cok zor sonra öyle olmuyor . O psikolojiyle bu çocuk nasıl büyüyecek nasıl zormuş büyütenler nasıl büyümüş diyorsun ama öyle olmuyor sonra. Kaç aylık simdi
Fdk_42 Merve08 tatsandmore_organik_bebek diye bir sayfa var instgramda ordan alan kişilerin yorumları var baya yorumlar var ve hepsi olumlu eşinize bir gösterin yorumları isterseniz gazdan muzdarip olanlarda olumlu sonuç almış onlarda yazıyor ben bebeğimin reflusu için sipariş verdim ordan bekliyorum bakalım