ask Elifmom 4 aylikken biraktim, 20 gun oldu birakali ama hala kollariyla uyandiriyor kendini. Once birkac gun tek kolunu serbest birakip sonra ikisini birden serbest birakabirsiniz. Ben bunu deneme firsatim olmadi gecen gun tesadufen okudum bir deneyin isterseniz eminim cok daha kolay olur birakmaniz
Elifmom ask evet bende okumustum siz soyleyınce hatırladım sımdı o,sekılde denemek daha kolay olcak cok tesekkurler 😊
Zuhalnehir Elifmom benimki uyku halindeyken pek hareket etmiyo canım. İlerleyen zamanlarda nolur bilmiyorum
asaf-ask Elifmom hiç kundaklamadım 🤦🏼♀️ Doğduğunda iki hafta kuvözde kaldı, alıştı sanırım orada, eve gelince kollarını sarmaya kalktığımda çığlık atıyor çıkarmaya çalışıyordu. Bende yapmadım başlarda evet kendini uyandırıyordu ama suan 2 aylık alıştı 🥰
Esrasuleymanoglu Elifmom aynı durumdan muzdaribim 4 aylık olduk ve kundaksız gündüz uyutuyorum ama 45 dk anca uyuyor,kundaksız zor uyuyor😣
Elifmom Esrasuleymanoglu ayyy çok şükür kendim gibi birinin olduğunu bilmek rahatlattı suan cogu kısı hıc yapmamış yada ilk aylarda bırakmıs kendımı kotu hıssettım 🙈
Ozgecan3 Elifmom bn hiç yapmadım elleri ile hep kendini uyandırıo ama yapcak bişi yok bn sevmiyorum kundak .bebekler 3 günde alışırmış yeniliklere deneyin bi yerden başlayın azaltarak
galatasaray Elifmom bizimki de durmadi icinde 1 ay 4 gunluk dort gundur biraktik durmuyo icinde kollarini hareket ettirmek istiyo rahatina düşkün sanirim:)
Elifmom galatasaray aynen bızımkıde oyleydı ama onsuz da uyuyamıyosu alıştırdım o yuzden sımdı de bırakmaya calısıyoruz 😂
Ctnayse Elifmom cevapları okumadım öneren olmuş olabilir ama yüz üstü yatırdığınızda sıçramıyor çocuklar. Akşınızda bulunsun :))
Bitanesi Elifmom 3,5 aylıktı artık istemedi kollarını felan çıkarmaya çalışıyodu bunalıyordu içinde bizde bıraktık .
Krm Bir hafta kundakladim sadece rahat uyuyordu kollarını sıçratmadan. Bir haftadan sonra O kadar çıldırıyordu ki sanki çocuğu ameliyat ediyoruz tövbe yarabbim kestik bir hafta sonra biz de kundağı. Zaten en sıkı halinde bile iki dakikasını alıyordu kolları çıkarmak.
asaf-ask Elifmom 1. Ay bittiğinde ortalama sıçramalarda azaldı öyle elini yüzüne falan vurmuyor hiç 🥰