Elifmom Kızım 5 aylık olcak 2 gün sonra ama hala kundaksız uyuduğunda kendını uyandırıyo sız kacıncı ayda bıraktınız
Zamanlagelen Elifmom 4bucuk 5 gbi biraktim 2 3 hafta oldu 😀buyudu artik annesi birakmak gerek kundagi
Deletedmom006 dphnln gayet oneriyor. Nasil onermiyor allah askina. İlk 4 ay moro refleksiyle bebek kendini korkutup kaldiriyor. Yarim kundak yapin diyor tum uzmanlar
aysetunckilicfirat Elifmom Ne mutlu ben alıştıramadım. Uyuyana kadar yüzünü yada kafasını ovalayarak uyuduğu için 🤷🏻♀️😁😁
Deletedmom58 Elifmom hayır ilk günden beri hiç kundak yapmadım eli ayağı çok oynuyor uyanır gibi oluyor sadece eldivende hiç takmadım uyurken
Zuhalnehir Elifmom benimki uyku halindeyken pek hareket etmiyo canım. İlerleyen zamanlarda nolur bilmiyorum