Skannesi mamAras pamuk ve ılık su ile silebilirsin poposunu. Ona özel bi kap ayatlayıp devamlı ılık su bulundur içinde sonra da pamuğu oo suyla ıslat sil. Yıkamakla aynı mantık ama böyle daha kolay Islak mendiller pişik olmasını hızlandırır.
mamAras Skannesi ben de öyle yapıyorum çok zor da kalmadıkça çok şükür pişik başıma gelmedi daha fenasıyla uğraşıyorum “kolik bebek”😊
Skannesi balkabagianasi 21 günlük kızım. Bim bezi kullanıyorum. Ama bim de bez bulamayında a101den aldım 1 peket, 9 10 adet kullandım pişik yaptı, sonra bim e geri döndüm ertesi gün ama hala pişik 1 haftadır geçirmeye çalışıyorum. Ne yapmak lazım bilemedim.
Balakannesi Skannesi pişik kremi sür canım popoyu biraz açık bırak ve mutlaka kaliteli bı islak mendil kullan ıslak mendilke sildikten sonra mulaka kuru pamukla kurula nemli kalmasin popo
balkabagianasi Skannesi biz pişiğimizi ıslak mendilden çektik . kağıt havluyu ıslatıp öyle siliyordum en son çareyi travazol kullanmakta buldum tek sürmemde geçiriyor bir daha tekrar sürmüyorum ilaç içeriğinden dolayı 💘
Esra1986 Mom987 külot bez bende kullanmak istiyorum artık 1 yaş olduk sızdırma felan yapıyor mü tavsiye eder misiniz??
Nurlueller Esra1986 çocuk harelendiği oturmaya başladığı zaman külot bez daha iyi oluyor. Normal de Molfix külot bez kullanıyorsun geçen gün soffio kullanmak durumunda kaldım . Molfix e göre lastikleri daha gevşek. Gece dışına çıkarmıştı.
Esra1986 Aslında sleppyde çok uygun değil onu kullaniyoruz bizde ama .trendyolda 160 li bezi 90 a aldım evy baby o da sleepy ayarında sleepy kampanya yapmıyor bu ara
Aras-ve-Annesii bjkesra1903 icerik olarak şokun bezi cok temiz ama bende bim inkini kullaniyordum kremli oldugu icin cok saglikli deil ve kokusuda var ama şokun oyle deil hem sizdirmiyor hem temiz
bjkesra1903 Aras-ve-Annesii içeriklerini bilmiyorum da kağıt kadar sert şokun bezi ve çocuğun bacakları bile tahriş olmuştu poposu da aynı şekilde
Cihangiriinannesii Balakannesi Valla hep ucuz bez kullandım hiç sorun yaşamadım önce sleepyle başladım yaklaşık 4 aylık olunca a101in bezine geçtim sonra canbebe şimdide şokun bebeland bezini kullanıyorum hiç biri de sorun yaratmadı belirli sebeplerden dolayı değiştirdim ama sanırım tercihimiz canbebe olacak en çok ondan memnun kaldım. Ama primayla başlayanlar genelde kolay kolay geçemiyor diğer bezlere çünkü içinde çok fazla kimyasal var diğer bezlere geçince tepki veriyor vücut
bir_pasa_annesi Balakannesi önlem cnm paketi 20 TL alıyorum 4 bucuk aylık ne sızdırdı ne pişik yaptı cok güzel hemde uygun
Aras-ve-Annesii bjkesra1903 hadii ya ben yeni boy almisdim buyuk biraz belki ondan rahat gelmisdir evet yumsaklik olarak jenny will daha rahat
Serenty Balakannesi ben hangisi indirimdeyse onu alıyorum.ilk zaman sleepy aldım cokda hoşuma gitti ama hep pişik oldu oğlum.sonra Molfix kullandım.arada indirim bulursam Prima alıyorum.bi ara bebeland aldım ev de bez kalmayınca oda fena değildi. Ben sürekli aynı marka kullanmanın sağlıklı olmayacağını düşünüyorum .Allah korusun zararlı bir madde varsa sürekli maruz kalmış olacak oyuzden deniyoruz farklı farklı.
Deletedmom349 Balakannesi yani molfix slepy orta seviye bezler Bütçe olarak performans güzel ama Migros un bezi minies efsane ben bayıldım 6 numarasını kullanıyorum 1 yaş 3 aylık kızıma ne sızma ne taşma var ve 30 liraya yakın içerisindede 28 tane var çık güzel
Sevilayy_1 Baliminannesi Kalınlığı nasıl molfixsin bide beden olarak prima 6 kullanıyorum molfixte 6 numara olur mu bebeğime
Baliminannesi Sevilayy_1 külot bezi çok güzel kalın bi yapısı yok ama çok ince de değil 14 aylık 12.5 kilo bebeğime 5 numara kullanıyorum tam oluyor, bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama prima ile bedenleri hemen hemen aynı😊