kullanici_adi_yok Balakannesi kızım altı aylik olacak yakinda.bimin bezini kullaniyoruz 1 numaradan sonra hep bimin bezini kullandık bi sorun da yaşamadık.
Esilanur Balakannesi yok canım ne vicdan yapcan aynı bez pişik olmadığı sürece korkma hepsi para tuzagı bence önceden bez mi vardı naylon bez bağlarmış annemm 😂
Balakannesi Esilanur evet canım bizde noylon beze eski kıyafetleri yırtıp koyup bezlermis annem ,ahh kurban olduğum annem ne yapsın ne zor buyumuauz biz ya
Esilanur Balakannesi yani bizim popişimize bişey oldumu yok korkma canım ucuz al bence ucuz demeyeyim de uygun pişik yapmazsa kullan ona vercen paraya meyve sebze alırsın bebegine mama alırsın 😊👍
Balbocegi Balakannesi minies kullanıyorum temiz içerikli. Katkı maddelerinden dolayı prima almamak için direndim ama maalesef gece sızdırma yapıyor benim bebişte. O yüzden gündüz minies, gece prima şeklinde ilerliyorum
Hemanjiomluminik ankarahanimefendisi ben prima kullandım prima biliyoruz ki en iyisi en pahalısı denir. Prima premium ve prima pampers olaraj dahi kendi içinde ayrılıyor. Biri daha iyi pamuk gibi diğerinin molfixten farkını göremedim.
ankarahanimefendisi Hemanjiomluminik yani farkı yoksa niye daha fazla para verelim ki keriz miyiz 😂 Ben kullanmadım prima ama bilmiyorum
Skannesi balkabagianasi 21 günlük kızım. Bim bezi kullanıyorum. Ama bim de bez bulamayında a101den aldım 1 peket, 9 10 adet kullandım pişik yaptı, sonra bim e geri döndüm ertesi gün ama hala pişik 1 haftadır geçirmeye çalışıyorum. Ne yapmak lazım bilemedim.
iamthed Doğduğundan beri hepsini denedim ama en çok Sleepy’i sevdim. Prima azıcık çişte bile koku yayıyor, hiç sevmedim . Minies, molfix, evybaby’de de bi problem yaşamadık ama Sleepy’le gönül bağım var gibi
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Balakannesi Evy baby kullanıyorum. Kendi sitesinde çok uygun fiyatları adet fiyatı hesaplayınca oldukça karlı emiciliğe çok yüksek bir bez. Çok memnunum. ☺️ Cildide ıslak kalmıyorm evyapshoptan alıyorum 10-15 tl de hep indirim kodu veriyor.
Ruveyda Balakannesi valla 20aylık kzıım bimin bezıne gectm hem ucz hemde gyet guzel okadar pRa vermsm molfıxe
Seda_123 Balakannesi A101 bezini denemelisin prima kullanmış biri olarak farkı yok valla çok memnun kaldım ben 👍Bizim burdaki A101 de hemen bitiyor bez bulamıyorum bazen o yüzden molfix almaya başladım
BusraG Balakannesi doğduğundan beri 101′den aldığım soffia bezi kullanıyorum. Ne pişik yaptı ne başka bişey.. Memnunum. Hem uygun fiyat..