birelifhikayesi beni ilgilendiren kısmı yaptırabilenler Baska ulkede yasıyor demıssınız başka ülkede yasamiyorum evim kira eşim asgari ucretli calisan maaş dışında Bi gelirimiz yok. Sigara içmiyoruz keyfi dışarı cıkıp gezmiyoruz hiç Bi lüksümüz yok bebegimizin sorumluluğu var bu saydıklarımdan daha önemli o yüzden aşısı kontrolu VS hepsi için önceden biriktirip yaptırıyoruz. Aynı ülkedeyiz ama biz idare etmeyi biliyoruz ona göre hareket ediyoruz hanımefendi!
Benim için zor demediniz ama bu yazdığınız da kendiniz için olan zorlugu anlatmıssınız.
birelifhikayesi valla bazen istesende bütçesini ayıramıyosun aşıların zamanı geliyo ve yaptırıp yaptıramayacağımı düşünüyorum