Biz bebeğimize doğduğunda eşim hemen özel sigortasını yaptırdı. Ve bunun ne kadar önemli bir şey olduğunu rota aşısını yaptırdığım zaman daha çok anladım. Yani yıllık ne kadar ödemesi oluyor. Tek seferde yapın rahatlarsınlz. Bütçenizi ayırın ondan sonra kurtulun, arkdaşlar. Biz 300 küsürlük rota aşısını 100 tlye aldık.