Oğlum 1 yaşına gireli 1 hafta oldu 3 ayından beri parmak emiyor. Bir ara daha coktu. Simdi acıkınca uykusu gelince ve uyku aralarında. Eline çorap geçiriyorum çekip alıyor. Bant sardım ısıra ıslata çıkarıyor. Gece uyku aralarında parmağını ememezsen zaten sinirlenip ağlıyor. Acı oje sürdüm parmağına hiç umursamadı devam etti. Bakalım ne zamana kadar devam edecek. Doktor psikolojik olabilir psikologa götürün dedi ama malum pandemi.