Emine1806 Bizimde durumlar aynı şu an, 3 ay 26 günlüğüz, iki buçuk aylıktan beri geceleri ağlamadan parmak emmeye başlıyor onun sesiyle uyanıyorum,gündüz de el parmak fark etmez ağzında hep,sanırım uykusu gelince yapıyor,emzik zor almaya başladı
FerahKuzum Sahrasel 0-1 yaş oral dönem diye geçer 😊 ama her buldğunu ağzına götürme durumu dönem boyu sürmüyor 😊 biraz da tepkinize bağlı çok üstnde durur dikkatni orya çekerseniz o zman illa da emer 😊
TalentedMom Sahrasel bizim 2 aylıkken başladı 6 aylık hala eller ağıZda dişler çıkana kadar devam edecek sanırım
Sydagl Sahrasel benm kizim 4 aylikken birakti. Zaman birakin ileri yaslarda birakmaz sa caresine bakarsinz. Suan oral donemde cok normal ve onu rahatlatan bi eylem.
Linaninannesi34 Sahrasel bende aynı konudan müzdaribim 😅 keşke emziği tutsa öyle emzik denedim 3 tane olmadı 4. Aldım 2 gün önce
Sahrasel Linaninannesi34 avent ultra air emziği dene bizim kızda hiç birini tutmadı onu direk tuttu halende tutuyo tabi parmak emmek istemediği zaman 😂
Elistosunanasi Sahrasel benim bebeğim 3 aylıktan beri emiyo şuan 6 aylık hep normal dediler bıraktım akışına söylenildiği gibi de emzikle falan alakası yok 😒 emince emiyor işte bana da gülerek izlemesi kalıyor çünkü hem emmesi hem de çıkarttığı ses komik çünkü 😂uykuya da kolay geçiyor bu sayede 🤭
Sahrasel Elistosunanasi aynen uykuya geçişte bakıyorum el emiyo hop emzik ve yatış öyle oluyo ama ne bileyim etraf çok söylüyo bişeyler
Ozgekagan Sahrasel benim oglanda parmak emiyor doktor akıllı çocuk bırak emsin 1 yaşında geçer dedim şuan 5 aylık 5 günlüğüz
Linaninannesi34 Ozgekagan aynen benim kızımda parmak emiyor ultra air denedim olmadı bakkal emziği denedim olmadı vazgeçtim artık
Sssebnem87 Benim kizimda 4. Ayda basladi 8. Aya adar emdi.gece meme emerken doyunca parmak emerek uykuya daliyordu.Hatta gece uyanip parmak emerek uykuya devam ediyordu.(guzel gunlerdi uzun uykular)ben 7 yasina kadar parmak emdiğim icin biraz korktum acikcasi arada mudahale ettim malesef.suan 11 ayligiz.ne gunduz ne gece parmak emmiyor artik.Etraf dikkatlerini cektikce ele olan ilgi azaliyor merak etmeyin.hiç kafaniza takmayin bebisler nasil mutluysa oyle birakin.Kimseyede kulak asmayin.