Zeyzey2019_ valla ben hastanede yattim,20 gün ve enfeksiyon düşürmediler,her 5 günde yeni bir ilaç tedavisi uygulandı gi soylendi, kan sulandırıcı yapıldı bana hergün,plequanil hergün içtim,sonra vitamin hap ve serumlar en son Çin’den gelen bı ilaç vardı sabah 8 tane içiyordum akşam da 8 tane, tiksindim artık ilaçtan serumdan,bir çıktım tam 3 A 4 dolusu satır satır yazmışlar kullandikalari ilaçları, bünyem nasıl kaldırdı bilmiyorum,