Arkadaşlar merhaba. Az önce görümcem ve kaynanamın korona testlerinin pozitif çıktığını öğrendim. Doktoru sadece aile hekimliğine gidin size c vitamini versin diyip göndermiş. Ben bu süreci atlatan kişilere nasıl bir tedavi uygulandığını merak ediyorum. İkisi de evlerinden çıkmayan insanlardı nasıl bulaştı çok şaşkınız. Acaba süreci atlatan arkadaşlara doktorları nasıl bir tedavi uyguladı, neler önerdi rica etsem yazabilir misiniz?