mavisbebegim biz doktor yönlendirmesi ve kontrolü ile başladık. 180 günden önce başlamama taraftarı olan birçok doktor olduğu için yanıltıcı Bilgi vermek istemem.
Şeftali armut kayısı elma muz havuç patates kabak vardı listemizde. 1-2 tatlı kaşığı ile başlayıp miktarı ay sonu küçük çay bardağına cıkardık. öğle üzeri oğlum açken verip ardından emziriyordum. Önemli olan tarafı armut kayısı ishal, muz şeftali elma kabız yaparmış bu nedenle bunları dengeleyerek vermek gerekiyor.
ayrıca hergün kuru meyvelerden hoşaf yapıp içirdim. 2-3 sefer 2-3 tatlı kaşığı.
doktorumuzun en çok üzerinde durduğu nokta kabızlık gibi bir sindirim sorun yaşamamak.